نصب ویندوز در محل

4.8/5 - (144 امتیاز)

نصب ویندوز در محل,نصب ویندوز لپ تاپ و کامپیوتر در تهران و کرج,نصب ویندوز در منزل و محل کار شما,شماره تماس : ۰۹۳۵۶۹۳۸۴۱۰ , نصب ویندوز سیار,نصب ویندوز لپ تاپ در محل,نصب ویندوز کامپیوتر در محل,نصب نرم افزار در محل,نصب ویندوز در منزل تهران و کرج,خدمات کامپیوتری سیار,بهترین قیمت نصب ویندوز و آنتی ویروس,خدمات کامپیوتری آنلاین,تعمیرکار سیار کامپیوتر,تعمیرات کیس کامپیوتر,تعمیر کامپیوتر قدیمی,سایت تعمیرات کامپیوتر,تعمیر کامپیوتر در خانه

همیشه جدیدترین آپدیت ویندوز را بر روی سیستم خود نصب کنید. زیرا آپدیتی که از طرف مایکروسافت ارائه میشود برای رفع باگ های نسخه قبلی ویندوز و همچنین بهبود کارایی و افزایش سرعت سیستم شما است.

توصیه مرکز تعمیرات رایانه آباد به مشتریان این است که هر ۶ماه یکبار ویندوز سیستم خود را عوض کنند.

حال اگر شما بلد نیستید اقدام به تعویض ویندوز خود و نصب مجدد ویندوز کنید جای هیچگونه نگرانی نیست. زیرا ما در مجموعه رایانه آباد که کار اصلیمان تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر و لپ تاپ میباشد کنار شما هستیم. اگر در نصب ویندوز به مشکل خوردید میتوانید در تلگرام سوال خود را بپرسید و ما قطعا کمکتان خواهیم کرد.

بهتر است که نصب ویندوز بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود را به متخصصان رایانه آباد بسپارید، زیرا ما جدیدترین نسخه ویندوز را به همراه آخرین آپدیت نرم افزار های کاربردی و آنتی ویروس بر روی سیستم شما نصب میکنیم همچنین یک برنامه جهت پشتیبانی از راه دور بر روی کامپیوتر و لپ تاپ شما نصب کرده و در مواقعی که سیستم شما بصورت نرم افزاری به مشکل بر بخورد با اتصال به کامپیوترتان از طریق این نرم افزار مشکل را برطرف میکنیم. رایانه آباد ۲۴ ساعته در خدمت شماست.

خدمات نصب ویندوز رایانه آباد شامل موارد زیر می باشد:


نصب جدیدترین نسخه ویندوز ۱۰ در محل

نصب جدیدترین نسخه ویندوز ۸ در محل

نصب جدیدترین نسخه ویندوز ۷ در محل

نصب جدیدترین نسخه ویندوز xp در محل

نصب جدیدترین آنتی ویروس و نرم افزار های کاربردی و تخصصی

**در کنار ویندوز نصب شده بر روی سیستم شما جدیدترین نرم افزار های کاربردی و آنتی ویروس نیز نصب میشود**

ارسال پیام در واتساپ
ارتباط با ما در واتساپ!!
جهت دریافت سریع تر خدمات؛ در واتساپ پیام دهید ...
به هیچ وجه در مورد قطعی تلفن پیام ندهید کار ما نیست!!!